Come and take a walk on the wild side

2012-04-28 ♥ 14:11:16
Nej nu får jag börja blogga ordentligt! Men vet inte hur jag ska börja riktigt...
Aja, jag var i alla fall på torp idag och fick köpt mig ett par nya jeans och lite annat, ska faktiskt ge er en bild på jeansen sen eller en annan dag, för har inte tagit kort än.
Det var det jag hade på hjärtat för stunden tror jag, så hörs vi antagligen sen! Hehe, får se på det i alla fall.
Puss på er sötnosar!
Nu kommer jag inte ihåg vilken storlek jag skulle ladda upp bilder i... Så ni får se hur det blir!

Filippinerna 2012


Kommentarer
Postat av: Malin

Jippie! :D ett inlägg ;) <3

2012-04-29 @ 16:59:01
URL: http://malinsother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0