I'm on you like a tattoo

2012-04-30 ♥ 19:44:00
Äh, nu skiter jag i allt! Det blir inga bilder haha, sur på kameran och alltihop... Jag köpte i alla fall ett par löpartights eller vad det heter idag. MEN NÅGON JÄVLA BIKINI BLEV DET INTE EFTERSOM ATT INGEN FANNS I MIN STORLEK SOM JAG VILLE HA, dum. Inte gjort så mycket mer idag och har inget att berätta, firar inte valborg heller, fattar inte ens varför man gör det eller vad det är? Så att a, ska la bara vara hemma och gosa!

Bild från i mars skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Ellis<3

Jag tänkte inte på det ! :o Plus att jag tänkte att det kanske skulle blivit med kort varsel och att det inte skulle gå och massa :/ <3 puss på dig gullunge

2012-04-30 @ 22:21:02
URL: http://ellenjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0