Almost there

2012-08-09 ♥ 18:32:54
Hej mina fina töseeer! Jag kan inte fatta att det är sista dagen på jobbet imorgon. Den dagen jag har längtat efter sen dag ett och som jag aldrig trodde skulle komma är äntligen snart här! Åh, så underbart. Inte så mycket mer att säga om det faktiskt, det jag har gjort är helt ointressant för er att läsa och sedan minns jag knappt heller, jobbigt har det varit i alla fall och att jobba med mat när jag blir äldre är nog inget jag tänker satsa på direkt. Mina dagar efter jobbet har varit frukstansvärt händelselösa också, suttit i sängen hela kvällarna bara med datorn oftast, hoho. Finns ju inget annat att hitta på här direkt! Men igår var vi däremot och åt på restaurang för att en av mina kusiner här ska åka till Australien i ett helt år... Fett coolt ändå egentligen! Lite ledset bara. Så vaknade jag inatt av att jag hörde någon spy, åååh mys. NEJ. VÄRSTA JAG VET, FINT ATT JAG SOVER PRECIS UTANFÖR DEN ENDA TOALETTEN DOM HAR DÅ OCH JAG HAR INGEN DÖRR. Fyhelvete.... Som tur var, hade alla förutom jag och min morbrors fru fått matförgiftning bara, tacka gud! För det smittar la inte? Jaja, det var allt för nu. Långt inlägg, men det är ju inte särskilt ovanligt? Hehe. 
 
Här får ni en bild på hur jag har sett ut dessa 9 dagar på jobbet. Haha åååh, vad fint redigerat på typ en sekund och vilket fint ansikte. Men det var faktiskt dötidigt på morgonen så orginalet var hemskt och nu var det mest den här "mössgrejen" som var speciell. A, coolt, och ni ser ju typ. Pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0