And I'll look after you

2012-08-19 ♥ 16:57:55
Hellooo people! Imorgon börjar skolan som säkert alla vet, hoho. Känner inget speciellt för det, jag bara går in och kör, för att det går fort så in i helvete! Hoppas jag i alla fall. Känns bara som att det var några månader sedan jag började åttan liksom.... Men så är det ett år sen nu! Läskigt fort går allt. Min lillebror ska börja i förskolan nu också, och jag kommer ihåg när jag brukade tänka att det var jättelångt kvar tills jag skulle börja nian då Noel skulle börja på min skola. Men imorgon är den dagen här, helt sjukt är det... 
Aja, igår var vi alla hemma hos Linn eftersom att hon faktiskt fyllde år! Väldigt trevligt. Så sov Ellen och Linn hos mig efter det och vi kollade på lite True Blood, i för sig somnade dom mitt i men.... Goingar! 
Sedan idag efter dom åkte hem, har jag bara städat och packat upp eftersom att jag har bott på Sund nu under hela sommarlovet. Nä, nu känner jag att verkligen INTE vill börja skolan, åh. 
Här har ni i alla fall bilder från igår, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

jätte fina bilder!! asså de två bilderna på fredrika och linn :O så fina! vill gärna ha lite bilder av dig! (a) <3

2012-08-19 @ 17:02:40
Postat av: Malin

Team Line! wiiiiho! vi vann eller hur! :D <3

2012-08-19 @ 18:45:53
URL: http://malinsother.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Gött! :D <3 då gör jag det! :D

2012-08-21 @ 19:15:10
URL: http://malinsother.blogg.se/
Postat av: Alvaaaaaa

NU FÅR DU TA OCH BLOGGA UNGE!

2012-08-26 @ 12:25:44
URL: http://alvaablomberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0