Go under pressure

2012-08-17 ♥ 11:59:20
Åh, så jävla förbannad på blogg.se. Försöker lägga upp bilder, men tror ni inte att den jävla kossan eller grisen eller vad fan det är, kommer upp??? Så nu försöker jag igen då.
 

Hej mina fina! Jag har inget intressant att berätta egentligen, bara att jag har börjat springa nu varje dag sedan i måndags. Men igår gick jag och Alva en lång promenad typ klockan sju på morgonen istället.... Haha, störda ungar! Ska i alla fall ut och springa nu igen, ska bara visa er saker jag har köpt/fått under sommarlovet som jag inte har visat er än! 
 
Mitt gamla Body Butter, som tyvärr är slut nu..... 
Och mitt nya! Dom luktar GUDOMLIGT, och är inte dyra alls. 
Köpte ett nytt linne också när jag och Ellen var i Göteborg i Juli! (Haha vänta, skriver man månader med stor bokstav i början??) 
Min nya väska som jag fick av mamma också! Såååå fin, istället för min gamla blåa SVEA väska, hoho... Hatar att köpa skor, väskor och jackor, så det var ju tur att jag hittade en jag faktiskt gillade! Hemska bilder, men a. 
Sen fick jag en plånbok av min kusin som är i Australien nu i ett år.. Så go, och jag som behövde en också eftersom att min gamla blev stulen. 
Och till sist, så undrar jag vad fan det är fel på alla dessa fåglar? Skrämmer ju ihjäl mig när dom flyger in i fönstrena.... (heter det så??) Och jag tänker INTE röra denna, andra gången detta har hänt också... Exakt samma fågelsort med! Sjukt. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

BRA att du springer Line! ehhe, inte för att jag gör det men i alla fall duktigt av dig (y)Jätte fina grejer du köpt/fått :D <33

2012-08-17 @ 12:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0