Grattis min fina!

2012-08-18 ♥ 11:27:03
Haha nä Linn.... Jag hade inte ens en aning om att du fyllde år idag! Jag visste datumet i huvudet, men jag tänker ju inte på det så annars. Därför var det ju fint att jag fick reda på det genom facebook, och jag fattade heller inte att det var anledningen till att vi skulle till dig idag! För det är väl därför? Haha aja, tacka gud för facebook i alla fall just nu! Annars hade jag la kommit till dig och inte fattat någonting... 
Så grattis i alla fall min going! 
Hittade absolut INGEN bild där du ser normal ut på, HAHAHA asså du är bäst! Så jag får ta den här så att jag kan skämmas med dig ifall du inte tycker om den hoho.... Men den är från 2011, så no problems! 
Aja, grattis igen och massamassamassa pussar! ♡♡♡♡♡♡♡ 
Tänk om det inte är idag du fyller år ändå haha, då skäms jag ihjäl....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0