Need to sleep

2012-08-03 ♥ 01:15:39
Heeeej mina fina.... Jag borde egentligen verkligen sova nu, fast det går åt helvete. Är inte ens trött fast jag har somnat sjukt sent dom senaste nätterna och gått upp klockan sex! På grund av att det finns ingen jävla dörr till där jag sover, min morbror snarkar, folk där nere pratar, det är lampor tända och folk måste vara hörselskadade så högt dom har på teven eller vad fan det är! Kommer ju knappast överleva nästa vecka.... Så jag sitter här i sängen och lyssnar på musik, fett intressant men a... Har fortfarande inte tagit någon bild än på hur jag ser ut, men det känns ju dumt om jag står där och tar kort, så kanske någon kommer haha! Men har ju en vecka till på mig att visa så ;) kommer dö.
Skar mig i tummen idag förresten, råka skära av en bit av nageln också... Haha så dum :( 
Men imorgon är det fredag hörni!! (fast det är ju idag egentligen) Tacka guuuuuuud, så får jag komma hem ♥♥♥
Aldrig uppskattat Sund så mycket tror jag!

Kommentarer
Postat av: Ellen :):):)

hahaha! klarar inte av honom! x) <3

2012-08-04 @ 00:41:36
URL: http://ellenjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0