Pictures from my summerdays

2012-08-10 ♥ 18:31:31
Nu är jag hemma! Något otroligt skönt ska jag ta och tala om. Egentligen har jag inget att skriva, bara att imorgon ska vi ut med båten och kommer hem på söndag igen. Det ska ju tydligen bli någorlunda fint väder därute också, så får la passa på att sola! Vi i Sverige är ju desperata efter sol nu, haha... Fy vilket sommarväder det har varit i år! Jag trodde ju att det skulle bli dööfint när jag jobbade, tur att det inte blev så, heh. 
Lägger i alla fall upp några bilder ifrån mina dagar, typ från juli och grejer, vet inte riktigt. Har också bestämt mig för att börja ta mer bilder med mobilen ändå, för så världeslös är den ju inte! Och bättre det än inga alls. Kollar handbollsmatchen mellan Ungern och Sverige nu också, dom är ju inte dåliga direkt... Sedan kommer dom la till final om dom vinner nu? Fett coolt! Saknar ju handbollen när man kollar på sånt... Aja, Puss! 
 
Japp, jag är mycket väl medveten om att det är olika mellanrum på bilderna och att det ser väldigt ojämt ut, men jag tänkte inte på det förut! Haha, så nu får det bli så. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

där är ju jag! saknar dig Line! :* <333

2012-08-10 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0