SOFIE, LÄS!

2012-08-17 ♥ 21:13:04
SOFIE! JAG SER ATT DU KOMMENTERAR MIN BLOGG, MEN DU HAR INTE SVARAT PÅ MITT SMS SOM JAG SKICKADE I TYP TISDAGS. I ALLA FALL, EFTERSOM ATT DU VERKAR KOLLA MER HÄR ÄN PÅ DIN MOBIL, SÅ KAN DU SNÄLLA, SNÄLLA TA MED SÄSONG TRE AV TRUE BLOOD IMORGON DÅ? FÖR DU KOMMER TILL LINN VÄL? DET HOPPAS JAG. AJA, VET INTE VARFÖR JAG FORTSÄTTER SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER, MEN MASSA PUSSAR OCH FÖRHOPPNINGSVIS SYNS VI IMORGON ♥♥♥♥
Hade kunnat lagt ut en bild nu också, men det orkar jag inte leta upp!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah, jag dööör! men i alla fall min mobil är efterbliven och dessutom har jag typ inga pengar men det ska jag snart lösa! puss och kram! <3333

2012-08-18 @ 22:28:07
Postat av: Malin

hahahhaa, den efterbliven! ahhahahah :D:D::D:D:D

2012-08-18 @ 22:29:45
URL: http://malinsother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0