Wonderful weekend

2012-08-12 ♥ 17:57:23
A bra att Sverige förlorade finalen.... Men så kan det gå, dom fick ju åtminstonde en medalj, och det är inte dåligt! Sen förlorade dom inte stort heller, så jag är inte så jättebesviken faktiskt. 
 
Hejhej eller nåt! Åkte ju som sagt ut med båten igår, och det var underbaaaart. Världsfint väder och aaaasgoa folk, både sådana jag inte träffat sen förra året och lite nya ansikten haha. Orkar inte gå in på detaljer (som ni antagligen inte orkar läsa heller), men det var något frukstansvärt trevligt. Tog som vanligt inga bilder, för hade inte något intressant att ta bild på så, men jag hade kunnat lägga upp en bild på ett nytt body butter jag köpte! Fast mormor har min systemkamera just i denna stund hemma hos sig, därför kan jag visa en annan dag. 
Vi kom hem rätt tidigt idag, så jag har inte gjort någonting. Precis ätit pizza, vilket inte händer ofta alls! Fast det var inte så gott ändå... AJA, SLUTA TJATA. Hörs när jag har något intressant för mig! Puuuuuusssssss ♥
 
Här får ni en mer nära bild från när jag och Ellen skulle till Linn någon dag innan hon åkte iväg till Syrien! Hehe, fett normal kompis.... OCH JAG VET FAN INTE VARFÖR BILDEN INTE BLIR STÖRRE OCH GÅR FRÅN KANT TILL KANT, OM NI FATTAR? MEN NU ORKAR JAG INTE MER, SÅ FÅR DET VARA. 
Och förresten! Jag saknar dig också Sofie ♥♥ Men vi alla skulle ju ha vattenkrig, så det får vi allt ha en dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0