Birthday

2012-07-05 ♥ 20:14:12
Hej mina fina! Som vanligt i Sverige är det ju omöjligt nuförtiden att få fint väder som inte innebär att det blåser samtidigt... Men som tur var, var ju vinden lagom varm idag därför åkte jag och mormor ut till Rödön och solade ett par timmar, lyckades faktiskt att inte bränna mig, utan blev istället någorlunda brun! 
Nu senare var det även släktkalas för Noel, lägger in bilder här nedanför! 
Och imorgon skulle vi tydligen iväg till Skara Sommarland! Aldrig varit där faktiskt, så det ska la bli trevligt. Är alltså hemma på Sund igen, ifall ni missade det, eftersom att jag har sovit hos mormor sedan i söndags. Puss ♥
 
Min present till Noel var förresten två vattenpistoler, som ni kanske kan se! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vad kul att han blev nöjd ju! :D <3

2012-07-05 @ 21:26:54
URL: http://malinsother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0