Hard woooooork

2012-07-30 ♥ 18:10:01
Helloooooooo gullisar! Ligger här i sängen och är trött så in iiii... Somnade la runt två någon gång och gick upp klockan halv sex imorse, känns bra. Fast nej, inte särskilt! Så nu har jag gjort min första dag på jobbet och det var jättejobbigt haha :( nio dagar kvar nu, jag är dööööd. Ska försöka få en bild på hur jag ser ut också, hahaha jag orkar inte. Men ja, det är bara att kämpa på! Doing it for the money onlyyyyy, vill ha en egen Macbook Pro när vi ska ge tillbaka dom datorerna vi har nu till våren. Kommer knappast få så mycket pengar, men får la spara lite själv också! Detta blev ett fett slarvigt och ointressant inlägg, vet knappt vad jag skriver för att jag är så trött.... Har ju heller ingen bild från idag, vilket blir ännu tråkigare, MEN NU FÅR DET BLI SÅ, SLUTA TJATA. BRA. PUNKT. 
 
Bild på mig och min fina som är i Tyskland nu! Tacka guuuuuuud ♥♥♥♥♥♥ trodde ju hon var död typ.... Den är i alla fall ifrån december tror jag! Fin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0