Långt inlägg, så att jag kommer ihåg vad jag gjorde denna sommaren när jag blir äldre!

2012-07-29 ♥ 09:53:55
Okej... Jag vill inte ens kolla hur min statistik ser ut. Bra jobbat att jag inte sagt att jag inte skulle blogga på ett tag heller! Nu vet jag verkligen inte hur jag ska börja, för minns inte riktigt när jag bloggade senast, fett längesedan i alla fall. Så att sen dess har det ju hänt lite grejer, men har inte bilder från något haha... Mobilkameran är värdelöööös (överdriv hoho) och systemkameran orkar jag ju inte ta med mig överallt. Så ja, jag kan ju berätta så kort som jag kan vad jag har gjort dessa dagar!
- Lotta på Liseberg med Ellen (förövrigt inte kär i Tooji längre, fett gammal och töntig haha....) 
- Blivit något frukstansvärt kär i One Direction istället! Ingen aning hur det gick till.... 
- Fallens dagar med Malin, Fredrika och Alva! Såg Adrian Lux och Amanda Jenssen osvosvosv..
- Sovit hos mormor massa dagar för ville inte med ut i båten igen.
- Fredrika och Alva sov här på Sund, mycket trevligt!
- Så träffade jag och Alva Sofie på Uddevallakalaset en liten sväng eftersom att hon är hemma från England! 
- Jag har vart med Alva några dagar mellan detta också, sov där också en natt! Så har vi ätti godis och hittat något berg... A, fett intressant. 
Det var la allt tror jag, haha stackare som har läst.... Men ajaaaaaaa. Idag ska jag iväg till Trollhättan eftersom att jag börjar sommarjobba imorgon, så får se om jag bloggar, blir la lite enformigt om jag ska blogga om mitt jobb hela tiden meeeen. Nu ska jag vara tyst haha :( slänger in bilder på One Direction, eftersom att jag som sagt inte tagit kort någon av dagarna vad jag minns. MASSA PUSSAR OCH KRAMAR MINA GOINGAR ♥♥♥♥♥
 
Hittade förresten några bilder ifrån Alvas blogg istället, KUL för vissa av er att få se samma igen, men så får det bli. Sorry maaaaan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0