Sad

2012-07-13 ♥ 22:33:14
Hej mina vänner! Jag kom hem igår ifrån båten, men hade inte alls lust att blogga då, så jag gör det nu som ni kanske märker... Har inte så mycket att säga egentligen, bara att mitt humör inte är det bästa just nu, mest ledsen för att min lillebror ska till pappa imorgon i tre veckor och jag ska inte med på grund av en grej som har hänt. Som tur är kommer Fredrika hit till Sund imorgon och gör min dag ljusare, hoho! Och på måndag ska jag och Ellen till Lotta på liseberg eftersom att Tooji kommer, får ju hitta på grejer så att jag inte deppar ner mig totalt, massa pussar ♥
 
Här får ni en bild på mig och min fina vän från i våras, orkade inte leta upp någon annan, så den får duga! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du e ju allt för go! puss på dig gosmos! :D <3

2012-07-15 @ 23:19:15
URL: http://fredrikalw.blogg.se
Postat av: fredrika

haha aa de va min kommentar! :D

2012-07-15 @ 23:19:36
URL: http://fredrikalw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0