Summerland

2012-07-06 ♥ 19:01:31
Hello people! Rätt så nyss hemkommen ifrån Skara, och det var faktiskt roligare än jag trodde, haha. Själva åkattraktionerna var väl inget speciellt, det var att bada som var det roliga! Underbar dag faktiskt trots det dåliga vädret.. Jag, Filip och Noel fick även gå igenom hela Sommarland i badkläder utan handdukar för att dom andra satt i bilen så att inte allt skulle bli blött! Antagligen inget som intresserar er, men ville berätta det ändå, haha ;) 
Tog inga bilder heller, för att systemkameran är döklumpig, digitalkameran är hos pappa och mobilen har inte särskilt bra kamera och den låg ändå kvar i bilen! 
 
Fin bild jag hittade ba! Men tycker egentligen inte om att lägg ut bilder som inte jag har tagit, problemet är bara att jag inte har några just nu... Så vi får leva med det. Stör mig på att dom inte kommer ända ut i kanterna också, men jajajaja, nu orkar jag inte mer, och måste sluta tjata!! PUUUUSSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0