Take me home

2012-07-10 ♥ 14:25:55
Har försökt göra en del inlägg genom dessa dagar då jag inte bloggat, men det har gått åt helvete, så jag gav upp. Inget intressant att berätta förutom att jag är ute i båten, och det händer absolut ingenting, därför kommer jag inte blogga igen förrän det händer något och jag har kommit hem igen. Jättegulligt att ni fortsätter besöka också, får lite dåligt samvete... Men nu är det som det är! Linn åkte ju till Syrien inatt också som dom flesta vet, hoppas du överlever min fina :( massa pussar på er alla ♥

Hitta massa gamla teenagerposts i en mapp på datorn, hoho! Såg att en va rätt ny nu men... 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha så sant allihopa!!!!!! :D ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2012-07-11 @ 09:29:00
URL: http://malinsother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0