And all that counts, is here and now

2012-06-15 ♥ 14:28:55
Helloooo! Idag så ska jag försöka ta mig till Uddevalla sedan för att träffa Malin, Linn och Alva som jag vet om, dom vill dra med mig på något... Fast jag vill se på matchen och äta glass istället, men vi får se vad som händer, ska i alla fall träffa dom! Om pappa lyckas laga min moped som är sönder då vill säga, men jag tar mig allt ner ändå.
Sedan gömde jag ju att Sofie var min going också, haha fick så dåligt samvete för att hon tog ju bilden igår som jag la ut! Och Annie ville att jag skulle lägga ut fler bilden från skolavslutningen, och det kommer när Fredrika skickar dom till mig, för ingen ville vara med när man skulle ta kort med min mobil, haha.... Alla gick iväg! Så det kommeeeeer.
Jag är också frukstansvärt jävla irriterad på Gina Tricot som skickade detta mejlet till mig idag:
Jag ville ju förhelvete ha min jumpsuit!!! Fast det positiva är ju att jag har mer pengar kvar, haha :( Bara det att jag har velat ha den så länge... Det irriterar mig också att dom börjar mejlet med ett stort jävla 'Hej' i typ textstorlek 1000, som om det skulle få mig att må bättre????

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, det gör inget ;) jag kan också skicka bilder till dig om du vill ;) då är det enklast att skicka via skype om det funkar :) <3

2012-06-15 @ 17:36:54
Postat av: Ellen :)

AAH MAH GAHD! PRECIS SÅ SKICKADE DE TILL MIG NÄR JAG VILLE KÖPA MINA CYKELBYXOR JU! Men ifall de finns kvar på sidan, fortsätt bara, köp igen och igen och igen! <3

2012-06-17 @ 11:16:40
URL: http://ellenjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0