Don't worry, I'll be there

2012-06-10 ♥ 22:08:23
Dåligt bloggande från min sida idag people, men har absolut inte haft något särskilt att berätta. Jag och mamma har bara glidit runt, kört Noel till något kalas och ätit fruktansvärt mycket onyttigt, usch.. Men jaja, så får det allt vara ibland. Ska ju ändå tydligen springa fossum imorgon för vi ska ha tiokamp med klassen så, dötråkigt, fattar inte ens varför vi går i skolan dom här sista dagarna!
Beställde förresten en bikini idag också, men lägger in bild imorgon istället om jag kommer ihåg. 
Säger godnatt nu mina fina, så får jag se när jag går och lägger mig och somnar, lär ju inte bli tidigt eftersom att sömnen inte spelar så stor roll när man inte gör något speciellt i skolan.

Här får ni en bild från igår, massa grejer runt och så men orkade inte klippa. Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Sofie

gud vad fiin! <3 <3

2012-06-10 @ 22:47:29
Postat av: fredrika

min fina vän!

2012-06-12 @ 20:10:09
URL: http://fredrikalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0