Girls they just wanna have some fun

2012-06-11 ♥ 17:57:54
Hej igen! Lite gladare nu än vad jag var i förra inlägget, för att jag har äntligen fått beställt min jumpsuit som jag har velat ha ett riktigt bra tag! Var på väg att köpa den dagen som min plånbok försvann, men hann inte eftersom att den var stulen då jag skulle gå tillbaka och prova... Min jumpsuit är i alla fall på väg hem till mig nu, men något som jag stör mig otroligt mycket på är att man antingen måste vara över 16 eller 18 för att beställa från hemsidor oftast. Jaja, tur jag har min mamma, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

vad fin! bra bloggat Line! :* <3

2012-06-11 @ 19:36:05
Postat av: M A L I N

hur snygg som helst line ! <3 Sv: jaa, jag vet! hehe men ja jag tyckte att jag skulle lägga ut den ändå eller nåt ;) <3

2012-06-11 @ 22:35:34
URL: http://malinsother.blogg.se/
Postat av: linn din åsna

Äntligen! Du kommer vara sviner snygg mannen!

2012-06-12 @ 14:16:49
URL: http://imlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0