Glad midsommar!

2012-06-22 ♥ 14:02:40
Glad midsommar mina fina! Nu på dagen händer det la inte så mycket, kom precis hem från stan, men sedan ska jag åka moppe till Fredrika på Lindesnäs härifrån Sund och Malin ska vara där, ingen aning om Linn kommer också. Ska bli trevligt i alla fall!
Måste bara säga att jag har fått en annan gammal iPhone 3GS, inte riktigt samma grej, men bättre det än min gamla ericsson!
Ska berätta vad jag gjorde igår och sådant också, men det tar jag i nästa inlägg, ska bara ladda in bilder och sådant! Bilderna från skolavslutningen kommer förhoppningsvis snart också, ska bara få dom från Fredrika. Puss, och ha en bra midsommar people! ♥

Haha fruktansvärt intressant bild, sne är den också! Men orkade inte leta upp någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0