I am not as think as you drunk I am

2012-06-07 ♥ 18:30:38
Hello people, är så otroligt sugen på något sött, så sitter här och äter en banan... Haha närmaste jag kunde komma av det vi har hemma.
Idag tog jag min andra livmoderhalscancerspruta (är det ett ord??), och det gjorde så in i helvete ont, men Ellen höll mig i handen och Linn och Alva satt i väntrummet haha, så det var lugnt! Sedan skulle vi iväg och hämta ut mitt nya bankkort och efter det kollade vi på studenterna, fruktansvärt avundsjuk är jag!! Fatta skönt att liksom aldrig mer gå i skolan om man inte vill och dom ser så glada ut, gullisar! Nästa torsdag är det våran tur, fast vi har ju fyra år kvar i skolan, om inte mer, sammanlagt, men det ska bli härligt.
Det var allt jag hade på hjärtat nuuuu, puss. ♥

Slänger in en bild på blommor också, åh guuuuud vad intressant! Men aja, allt jag hade att bjuda på för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0