I'll be there in a heartbeat

2012-06-03 ♥ 00:10:35
Hejsan eller nåt, idag mötte jag upp Linn typ rätt tidigt för att gå på Fredrikas, Alvas och Ellens konfirmation! Ska jag vara ärlig kollade jag inte så mycket, men fina var ni i alla fall mina sötnosar. Klockan fem skulle vi på kulturskolans dansuppvisning och eftersom att det var så lång tid kvar efter konfirmationen åt vi och greja, gick hem till Linn och spelade Mario Kart, osv osv osv, jättejobbigt inlägg, vet inte ens varför jag gör det, men a... Tog moppen hem till pappa sedan, och nu är jag hemma här och har vart ett bra tag!

Min plånbok är tyvärr inte upphittad, och det är den jag saknar mest... Hade varit lite lugnare om dom snott pengarna och lämnat plånboken men, nu är det som det är, mitt nya bankkort kommer nästa vecka, och jag kommer ALDRIG ha kontanter igen, om det inte behövs.
Nu har jag inte heller bilder från idag förutom på mig själv, heh, så här får ni en asgullig som jag säkert kommer ångra imorgon att jag la ut, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0