Lego

2012-06-20 ♥ 23:39:09
Äh, jag vet inte ens var jag ska börja eftersom att det var så längesedan jag bloggade... Hade ju kommit igång så bra! Men jaaaaa, sedan i fredags har jag alltså sett MangeMakers jao, storslaget! Haha nej men, coolt bara lite ;) Resten är inte så intressant och nu sitter jag här hemma hos mamma, borde sova för ska upp tidigt imorgon men det går inte... Och jag har ingen iPhone längre, för pappa tog den, saknar den en aning bara, men jag klarar mig med mina gamla sony ericsson, har ju gjort det innan, så varför inte nu? Lite allmänt ledsen också, börjar gråta för minsta lilla, men det går la över, tänker på meningen med livet och lite så, haha. Men nu får jag sluta tjata och publicera, så att jag kommer igång igen med detta!

Fruktansvärt gammal bild, men orkade inte leta efter någon annan. Nu fick jag damp också för jag fattar inte hur man gör texten sne, ALLTSÅ VARFÖR SKA ALLT ÄNDRAS ÖVERALLT??? JUST LEAVE IT, VAR DET NÅGON SOM KLAGADE PÅ DET GAMLA BLOGG.SE ENS?? NEJ, OCH DET VAR DET DÅ FAN INTE PÅ FACEBOOK HELLER INNAN DOM BÖRJADE ÄNDRA MASSA HIT OCH TID, NU FÅR MAN JU JÄVLA 100 "REMOVE TIMELINE" FÖRFRÅGNINGAR PER DAG!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH, BLIR SUUUUUUUR. OCH HUR FAN FÖRHANDSGRANSKAR MAN??? NÄ, DÅ GÅR DET FAN INTE HELLER, ALLTSÅ VAD ÄR DETTA. Lagom glad brud....... Nämen, vad kom jag till nu??? Nu gick det ju att förhandgranska och sneställa texten, fixar det i nästa inlägg, orkar inte nu, haha guuuud. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0