När världen faller ner är det du och jag

2012-06-13 ♥ 16:03:33
Usch jag är så ledsen, men ändå glad! Anledningen till att jag är ledsen är för att våran matte/no lärare ska sluta.... Goa Jonas! Kommer inte klara matten utan honom, gud, nu grinar jag igen. Då ska vi inte tala om hur mycket jag kommer gråta imorgon! Känns i alla fall så... Allt blev ju inte bättre av att vi såg på Män som hatar kvinnor sista dagen idag, hatar sånna filmer, dra åt helvete vad hemsk. Fortfarande rädd nu när jag är hemma själv!
Lite gladare blev jag i alla fall när jag kom hem och såg mina betyg, höjt mig i en del jao, så det är jag nöjd över!
Sedan skulle jag, Alva och Malin åkt ut till torp idag för att kolla på Panetoz egentligen, men jag bestämde mig för att jag inte hann, haha, hade fått panik där ute! För måste ju greja och dona inför skolavslutningen idag. Puss ♥

Bra att man ser mycket osv, men har letat i en timme efter någon jävla bild, så nu får det bli den! Från januari i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0