Studeeeeeent

2012-06-08 ♥ 14:13:40
Hej eller nåt, haha vet inte ens hur man börjar.. Men jaja, skolan idag var goooos fast tråkig, vi satt först och spelade sällskapsspel och sen kollade när niorna spelade fotboll mot lärarna, vet inte vad det blev, men niorna förlorade i alla fall! Nu sitter jag här hemma eftersom att vi slutade efter det. Strax ska jag göra mig i ordning för att min goa kusin tar studenten idag i Trollhättan, så vi ska dit och äta och greja. Puss ♥

Jag och min Alvis från maaars hemma hos malin jao! Haha orkar inte att det låter som att vi kommer från Mars, men menade månaden asså. Vill att mitt hår ska växa snabbare också, guuud. Nu ska jag va tyst, heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0