The end of eight grade

2012-06-14 ♥ 14:33:18
Hejsan! Nu är jag hemma igen, fast hos pappa istället, efter avslutningen. Låten gick bra för att vi hade papper och jag blev lite gladare när jag väl kom dit efter mitt inlägg i morse, men det var dökallt! Asså guuuuud... Aja, överlevde. Sedan rasade allt igen när vi skulle säga hejdå till Jonas, grinade så jag vet inte vad jag, Ellen och Fredrika, så började fler gråta bara för att vi gjorde det så hysteriskt! Hur fan ska jag klara dom nationella proven nästa termin utan honom? :( Usch...
I alla fall så hämtade pappa mig där sedan och vi åkte iväg för att äta på Pita, eller vad det hette, som ligger i stan, dögott! Puss ♥

Här får ni en bild från idag som jag snodde från Sofies facebook! Men det gick bra hoppas jag ;) Hade ingen som kunde ta kort med systemkameran ordentligt så de blir inga bilder från den tyvärr, skulle ha tagit hand om den själv asså! Sedan ser mina ben frukstansvärt tjocka och bleka ut, men det lever jag med...
Mina goingar!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

inga problem going! <3

2012-06-14 @ 14:59:48
Postat av: Annie

Kaaaan inte du lägga ut mer bilder från skolavslutningen?? :D <3

2012-06-14 @ 15:01:15
Postat av: fredrika

gosedig! :* <3

2012-06-14 @ 22:57:18
URL: http://fredrikalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0