All around the world

2012-06-12 ♥ 21:33:24
Inte bloggat idag eftersom att jag inte har haft något speciellt att säga, det har jag fortfarande inte, men måste ju skriva något känner jag! Dagen idag var världstråkig och min och Linns båt kom inte särskilt långt när man skulle släppa iväg den över sjön eftersom att ballongerna sprack som skulle föra den framåt... Vädret gjorde ju inte dagen bättre heller!
Men imorgon däremot är det den absolut sista skoldagen i klass 8 någonsin eftersom att vi slutar på torsdag, känns inte särskilt mycket, skönt bara att slippa skolan ett tag! Problemet är bara att jag iiiiiinte kan våran skolavslutningslåt särskilt bra, haha åh gud, kommer skämma ut oss i år igen... Tror inte att vädret kommer vara så jättefint då heller, alltså sommareeeeen, where are you???
Idag skulle jag även ta den sista twinrix sprutan, men eftersom att jag nyss tog en annan spruta, slapp jag det på ett tag!
Detta var allt för nu, känner att jag skrev rätt mycket ointressant men, aja! Puss ♥

Garanterar att ni har sett denna bilden förut, men den är bara så sann! Haha dööööööör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0