Djungelns Drottning

2012-05-11 ♥ 20:33:43
Hallå hallå, precis sett på Djungelns Drottning! Näst sista avsnittet, kommer dö när det är slut....
Men ja, jag kom ut till sund förut och hittills har jag bara gosat, ätit godis och grejer! Imorgon hade ju jag tänkt att Linn och Ellen skulle hem till mig för att se på True Blood, men ingen av dom verkade vara så taggade på det eller må så jättebra för den delen heller, så det tar vi en annan gång när alla är pigga och glada! Istället får jag åka hem till pappa, så den här helgen verkar ju inte bli så jätterolig heller... Men jag överlever antagligen.
Puss på er, så får ni ha en mycket roligare helg än vad jag ska ha! ♥

Nej gud vad det lät som det var synd om mig i detta inlägget, verkligen inte menat så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0