I put myself on fire if I find a spark

2012-05-15 ♥ 17:31:53

Hej alla goingar! Haha värdelös på att blogga, men om man inte gör annat på dagarna än skola är det ju inte så intressant att läsa ändå... Men idag åkte jag faktiskt med Malin ner till stan med hennes moped för att fika! Otroligt trevligt, eftersom att jag nästan aldrig fikar. Fast självklart skulle det regna när vi åkte hem, och jag som skulle ut och springa hade jag tänkt.... Blir så jävla trött på detta väder, men jaja, vad ska man göra?... Puss på er!

Haha smal... Men äh, fikar man aldrig kan man lika gärna köra på stort!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så ska det låta! :D <3

2012-05-15 @ 19:41:54
URL: http://malinsother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0