Nu är det skärpning kattjävlar, helvete vad ni ska bråka!

2012-05-09 ♥ 16:01:46
Ett tag sen jag skrev här nu, hohoho... Men jag har inte haft något för mig och därför inte haft något att blogga om! I alla fall inte något som alla som läser bloggen redan vet, därför det känns så onödigt, men aja, bara att köra på!
I måndags hade vi studiedag och då var jag och Ellen hemma hos Linn för att vi skulle öva på en dans som vi visade upp idag! För min del gick det bra, eller ja, så bra som det hade kunnat gå för att bara ha haft fyra lektioner på sig ;)
Idag tog jag och Malin en lite tur ner till körskolan på hennes moppe för att skriva i någon gästbok, och det var la det jag hade att säga för stunden! Jag ska försöka hitta på roligare saker att blogga om än bara mina dagar så att det blir bättre uppdatering framöver.
Pussar ♥
Rubriken orkar jag inte ens förklara, det är från en app då någon pratar i sömnen i alla fall! Och bilden nedanför är ifrån januari.



Kommentarer
Postat av: C a n o n f l i c k a n s

har veckans blogg! jag väljer 3 vinnare! visas för 100-200 läsare! :)

http://canonflickans.webblogg.se/2012/may/veckans-blogg-omgang-och-vinnarna.html#comment

2012-05-13 @ 13:43:53
URL: http://canonflickans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0