Tattaräckel

2012-05-31 ♥ 19:15:07
Jag är så frukstansvärt förbannad och besviken!!! Åkte ju som sagt till torp idag och hittade ett par skor, men dum som jag är så lägger jag ifrån mig plånboken när jag prövar dom. I den låg det 500 kontant och ett bankkort.. (tackar gud för att inte körkortet låg där!!) Så när vi står i kassan upptäcker jag ju då att jag inte håller i den, så jag kryper runt på golvet, frågar i kassan och bökar.. Tycker fruktansvärt synd om Ellen och Linn som fick vara med och leta och greja, tack mina fina! Men ja... Fick i alla fall tag i skorna för pappa skulle ju ändå betala, men asså varför hade jag den inte i min ficka eller nåt, åh, så sur på mig själv! OCH IDIOTEN SOM TAGIT PLÅNBOKEN SKA JAG FAN DÖDA, NU HADE JAG ÄNTLIGEN PENGAR, SÅ SKA EN JÄVLA TATTARÄCKELUNGE SNO DEN, SKA FÅ DAG PÅ DIG EN DAG DIN FULA GRIS!!!
Hade ju hittat det jag ville ha också, men kunde ju inte köpa det eftersom att jag inte hade pengar... Usch, nej, åååååååh!!!! Får i alla fall ett nytt kort nästa vecka, men vad fan hjälper det när det knappt är några pengar på.
Matteprovet idag gick bra förresten!! Mycket lättare än vad jag trodde.
Orkar inte ta bild på skorna, så ni får från hemsidan här.

Kommentarer
Postat av: Sofie

stackare :( :( lider med dig <3

2012-05-31 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0