We will never look back

2012-05-27 ♥ 17:23:38
Alltså det är så fruktansvärt tråkigt att blogga ibland! Men jag kör. Var ute med båten i helgen, fiskade för andra gången i mitt liv, fick en torsk, dom slängde i torsken för dom trodde den var död... A, så. Sverige vann Eurovision, galet glad, fattar det ens knappt! Sen var det något mer jag skulle säga, men nej, det kommer jag inte ihåg.. Söndagsångest, och så har jag för mig att vi ska någonstans på morgonen imorgon och typ plocka grenar med skolan? Haha eller nåt, orkar inteeeee, dötrött nu, pussar & kramar ♥
AAAAAAAAAA, SÅ SKULLE JAG LÄGGA IN BILDER MEN DET GÅR JU FAN INTE ATT FÅ IN DOM FRÅN KAMERAN, MEN BARA, HALLÅÅÅÅ ELLEEEEEEER?? NÄ, FÖR DET ÄR ETT KONSTIGT FORMAT ELLER NÅT, SKITER JAG I ALLT, BLIR INGA BILDER.!!!!542754HGCHVLBILJCYHCT!#€%&/()=T(/&)/€#&/JHSVLX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0