You got me day dreaming

2012-05-02 ♥ 20:23:03

Hej igen! Jag kom hem till pappa förut, så resten av denna dag har jag hunnit med att äta, gosa och så var jag faktiskt ute och sprang!! Inte sprungit på ett år i princip, så min kondition kunde ju inte ha varit sämre... Tränade även magen litegrann! Men aja, sedan har jag även duschat och nu ska jag plugga moppe eftersom att teoriprovet är på fredag!
Juste, jag har även fått ett sommarjobb!! Nervös redan nu, fast det blir nog roligt ;)
Pussar på er, så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sofie

vart ska du sommarjobba? :D

2012-05-02 @ 21:22:39
Postat av: Anonym

shiit va du e fin min lilla vän! :O <3

2012-05-09 @ 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0